skönhetstips!

hemma från stan nu, fick med mig en ljusrosa bh och ett par tighets;)
var där med ewe och nora sen träffa jag på alex och hans kompis på baresso. fick bli en grillad kalkon toast med sallad (mm) smarris! iaf hade jätte mysigt ;)
 

SKÖNHETSTIPS;)

Gör det själv fin solbränna!

STEG: 1 först rengör du hela kroppen i t.ex ett varmt bad samt peelar!
så du får baor alla döda hudceller och rengör kroppen så fäster färgen bättre.



STEG: 2                   
En viktig sak för att få det bästa resultatet är att återfukta kroppen, med en återfuktningskräm!
Det som kan hända lätt om du inte återfukta kroppen är att det lätt blir fläckigt när du smörjer på brun utan sol!


 STEG: 3     
 
Nu är det bara dags att sätta på  brun utan sol, själv vet jag inte exakt vilken som är bäst det är en smaksak från persson till persson men ett tips från mig är att fråga någon som jobbar innom den avdelningen och då skulle jag nog till till ÅHLENS där tror jag dom kan mest!.
om du ska använda brun utan sol i annsiktet föreslår jag att använda spray varianten det blir en mer jämt effekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0