jävla bussar!

jävla äckel väder ! inte kunna åka till skolan för att alla bussar är inställda och fan att jag går!
skönt att skippa skolan men hur fan ska man ta sig ut ikväll då?! det är ju FREDAG! shiiit tänker inte sitta inne denna kväll glöm och dröm jag ska ut punkt slut!


Dessutom är det ju nu det behövs bussar som mest och då ställer dom in dom vad fan tänker dom med! dom ska ju sköta sitt jobb!
HATAR SL dom är ju ändå inte till någon hjälp när det behövs!



BTW skulle inte våren börja komma fram nu verkar som vi kommer få ha en dubbel-vinter -.-

Kommentarer
Postat av: :@

det är ju inte sl:s fel att bussarna inte går, vill du hellre åka buss o kanske vara me i en trafikolycka för det är så halt o mkt snö ?

skulle inte tro det va, det är inte sl som har gjort att det börjat snöa såhär mkt, trött på alla som tror att de e deras fel, ta en taxi om du vill nånstans -.- eller ännu bättre, GÅ, det som våra ben är till för

2011-02-13 @ 16:06:09
Postat av: ariz

Alla tycker vi olicka. Visst är inte allt SL's fel men jag tycker dom har en stor medverkan till att det blir ännu mer kaos och ja det är min åsikt.

2011-02-16 @ 15:19:08
URL: http://arizbjornstrale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0