I'm NOT the kind of person how like TOO....

Shit gått ute i SKOGEN i 3timmar!! frös ihjäl och vad åt man på det jo en kall pastasallad "super bra där!"
tänker väll tydligen inte sålångt ibland..
Hatar att vara ute i skogen vad är menningen? vad är målet? att man vill vara nyttig? då e det ju bara att börja gymma!

Men men som belöning blir det en tripp i stan , först in till frisören och färga håret.
sen blir det lite shopping hoppas en sak finns kvar som jag vill ha dock är denpårean nu så är säkert slut men håller tummarna!
ja sen ska jag åka förbi Högdalen och hämta ut mina skor hos skomakarn eftersomdom gick sönder dåligt kvalitet på UGGS!!! borde inte köppt dom ångrar fan mig , men men skit samma varma är dom ju huvudasker det (eller?!!)



denna färg blire! tror jag .. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0