Fredages röjjj!!

Hello allihoppa!

ska berätta lite kortfattat om helgen! sjukaste ever! XD

I fredags var jag i sollentuna i en 3vånings villa med jacuzzi och bastu.
Det var en jäkla massa folk och alla mingla runt med alla:)
Badade i jacuzzin flera gånger dock blev inte mitt hår så fint efter det och min mobil blev vatten skadad..
DUM OCH BLONDSOM JAG ÄR la jag mobilen precis brevid jacuzzin .. ;( jajaj fyller ändå år nu på fredag! :D

sov dessutom kvar där men blev väckt typ runt 6på morgonen av 3killar som dunka hög musik och satt och drack dessutom jävlades dom med sin kompis för  han hade somnat och tillslut small det, han vackna upp och jaga dom med en glas flaska och kastade sönder glas!

hahah sen blev jag med "tvingad" 7på morgonen att bada jacuzzi men det var fan awesome!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0