vadå alla gillar väl barbie's hahah (a)?

vaken nu igår träffa jag på ewe, peter, kitte, banne och sen tove, amar,tobbias¨. sen följde jag med becca hem och där kom *** och ***** och hämta oss;)
knarkade energydrickor, rätt mysigt satt o frossa god saker i bilen under den mörka himlan med en liten "filt" över sig och tokiga becca berdvid sig ;O hahaha. sen dunka vi allt lite musik från fjortisdunk till rock och hiphopp , RNB mm (AAAAAA)


jag o becca ..

JUSTE!! vi lekte med barbie's igår hos becca elr jag gjorde:$ huvudrollarena i min lilla uppspeling var
JAG, BECCA OCH ANNKA hahah you know what i mean ;) (aaa)

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Hej hej!, vad händer idag då :)?, skulle va snällt om du kunde ställa en fråga på min frågestund i bloggen.. kjamen kjamen ^^

2010-09-01 @ 16:06:16
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0