Min egen lilla bärettelse/serie, läs

JAG VAR EN AV DOM COLLA GRABBARNA NU, MEN DET HADE SINA FÖLJDER OCH RISKER!!

jag hade precis kommit in i det coola gänget av alla grabbar, dom var stora som berga alla var snaggade med muskler och dyra kläder. själv var jag rätt så klen och smal jag hade vanliga´kläder som mamma köpte till mig.
Jag hade alltid hängt med kalle och viktor men jag tyckte inte det räkte nu skulle jag bli en av dom "coola" grabbara som alla tjejer ville ha.

men det hade sina konsekvenser dom drak och tog droger, men lite dricka kan väll inte skada tänkte jag..
De börja med att jag var ute och söp på helgerna sen blev det vardagarna och jag började skolka mer och mer,
jag som alltid hade vart så duktig i skolan, men inte längre!
 

Efter ett tag börja jag själa allt från kläder på NK till bilar. det var tufft och riskabelt att vara en av grabbarna.

En dag var vi på en fest i kallmar, det var massor av tjejer där och vi hade ju hela bilen full med sprit och bakar med öl!. Grabbarna bjöd alla tjejer på sprit de blev mer och mer, sen sa ledaren i gänget jag nu mer var med i, Cc kallades han varför vet jag inte. han gav mig i alla fall en vodka flaska och sa till mig :
"ge den här till någon hora här som du kan supa ner och ha lite kul med!"
jag tyckte inte det lätt så bra jag ville inte göra något sånt mot en tjej där gick gränsen tyckte jag.
Alla killarna satt på någon tjej på festen, men jag gjorde det inte, nej jag började istellet fatta tycke om en tjej där som hette Esmeralda. Hon hade blont långt lockigt hår med bruna ögon sen minns jag att hon var rätt lång också, hon var inte som alla andra hon var ja speciell.

några dagar senare fick jag ett uppdrag att stå utanför massa skoler vid kallmar och sälja knark till ungdomar,
jag gjorde som dom sa, något annat val hade jag ju inte. jag ville ju inte gå tillbacks till tönt gänget!, NEEJ för nu var jag populär!.
jag sålde ganska bra fick ihop 10000:- på 3dagar grabbarna var nöjda med mig. och nu hade jag inte bara statusen utan alla dyra kläder också och alla tjejer som var helt galna i än. innan hade dom ju inte brytt sig ett skit om mig, men nu ja nu är dom som tokiga i mig ,,, jag är ju fortfarande lilla "matts andre andersson"
fast ifs kallades jag mer nu för "MT" . den ända tjejen jag hade i huvudet var fortf Esmeralda....

fortsättning följer..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0