jobb, bio ,shopping!

tja vart och jobba nu var helt ok fick sluta vid 1snaret så de var najs.
efter jobbet drog jag och becca in direkt till stan och shoppa lite , sen blev det bio vi sår 1000 gånger starkare tro mig den är inte så bra som man tror, skulle inte råda er att titta på den:/ och dessutom blev man kissnödig den sista halvtimmen så fick sitta och lida igenom filmen..

OMG jag märkte att hela mina tighets hade spackt upp där bak fan vad pinnsamt, men fick låna ett par mjukisar av becca så då gick man runt som en lodare ist-.-


skjorta/tunnika: H&M
Den gråa tröjan blev jag kär i, så snygg på med en halsduk och en snygg klocka! : H&M


örhängen: GREOLE
ring:GREOLE
klocka: vet ej vad den hette och nej inte ur och penn.


skulle göra toast på jobbet så vrf inte PIMPA till dom;)! "AURORA"

Kommentarer
Postat av: Jessica :)

Vart fan jobbar du? ;o <3



(svara i min blogg) <3

2010-09-26 @ 21:13:56
URL: http://typblondiin.blogg.se/
Postat av: ariz

en cafiteria i huddinge vid ågesta;)

2010-09-26 @ 21:18:06
URL: http://arizbjornstrale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0