jag just nu /// inköpet igår !

igår var jag och kollade i min nya skola där jag kanske ska börja sen åkte jag in mot stan och mötte några sen shoppa man lite också;).
mysigt att gå runt där på kvällen sen hacka vi på ett kebbabhack myss pyss;)

Det jag köpte:

puder: h&m
foundation: h&m
halsband, örhängen & brouhs :h&m

mjukisdräkt: ginatricot (tänkte ha den att jogga i)
väskor:(******)
svart ihålig  "nät" tröja: ginatricot


jag just nu fortf morgon-klädernapå mig(A) där ser man ju min tatto lite;) den måste jag fixa sen med skugga och mitt namn på sidan de e ett hjärta om ni undrar .


Kommentarer
Postat av: ester

är den riktigt? vart gjorde du den :o :)

2010-09-07 @ 18:44:07
URL: http://esteerr.blogg.se/
Postat av: ariz

japp de e den men de va en kompis till mig som gjorde den, han har jobbat inom studio

2010-09-07 @ 20:54:36
URL: http://arizbjornstrale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0