inte bra att röka.. (måste sluta)!

tycker de är lite komiskt att just jag skriver der här , för jag röker själv (INTE BRA!!!)
 men fast jag vet så mkt om de är det så svårt att sluta .
NEGATIVT
Det finns näsra bara neggativa saker med rökning som:
*Dålig hy, tänder, andedräckt, nagla, hår

tänderna blir gulare hår och naglar växer inte lika bra och får en sämre klalitet,
dessutom får inte hyn andas och blir där med mycket knnsligare slitanare och tappar den effekt den haft från början.

* sämre konditon "har jag själv märkt en extrem skillnad på;/"
*flimmer håret som rensar bort smuts försvinner och dör
*blir lättare sjuk.
posetivt
* du känner dig mer lungnade,avkopplad och blir mindr stressad.
*sysselsätning under väntan på buss, pendel, någon kompis mm

men de posetiva håller bara för stunden det andra är ju livet ut dessvärre :/

    efter du rökt ett tag ser lungan ut såhär...  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0