finns de ngt parti som är vettigt?!

Nu är jag hemma från skolan
HAHA säger jag bara vi var med klassen och skulle ställa frågor till alla partien
LÄS HUR PATETISKA DOM ÄR!!!

 vi fråga och dom svar

1. svergiedemokraterna
fråga: om ni fick 51% av rösterna nu i valet hur skulle då sverige se ut om 4år?
 svar: " vi skulle skulle inte ta in fler invandrare! max 10% av allla! de e skam dom jävl*rna ojoj ursäkta mitt språk..." 

(alltså kan man ju kalla sverigedemokraterna för "rassisterna")

2. socialdemokraterna
fråra: om ni fick 51% av rösterna nu i valet hur skulle då sverige se ut om 4år?
svar: "hmm, vet inte typ likadant fast bättre.."

3.folkpartiet
fråga:om ni fick 51% av rösterna nu i valet hur skulle då sverige se ut om 4år?
svar:ja man hinner ju inte göra så mkt vi skulle väll prata om saker..


(Dom hade inget att komma med vadå bättre?!!!? dom måste ju motevera sitt svar:O! )

(och vådå prata om saker tror dom att dom skulle ta hem det ett år till vad gläds vi av att dom
sitter och tjockar sig genom att bara prata.. skjut mig!!)


Dom andra partien svarde inte på frågan utan babblade om annat och var alment störda det
ända som var okej var isf CENTERN

shiiiiit man borde fan skapa sitt eget parti

BULLSHIT HELA SKITEN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHHAHAHAHA.

vilken humor du har asså

2010-09-16 @ 21:37:19
Postat av: ariz

a jag vet jävla najs humor;)

2010-09-16 @ 21:54:37
URL: http://arizbjornstrale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0