fika på östermalm... godnatt!

Snabb uppdatering, kom precis hem från att ha vart på östermalm med becca och marre.
riktigt mysigt att sitta där på utserveringen under den halv mörka himlen med något gott och några vänner.
Kommer nog dra ditt imorgon med, men då tar jag med min lilla älskling min hund , ska köpa ett rosa halsband till henne också ;) så sött!!

bilder från ikväll;)

mm så gott!!

på bussen  håret kaos efter regnet , men söt och blöt;)

hahha marlen har vi där också, sexxxi máma inte sant? (A)

 När jag kom hem låg de här på bordet gulligt:$ De är nästan aldrig någon hemma som kan laga mat så brukar nästan alltid få äta ute, kan bli lite tjatigt men ändå lite skönt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0