fick nyss en fråga, här är svaret=)

fick nyss en liten fråga så tänkte svar på den, från okänd sändare men aja alltid kul =)

FRÅGA:

kan du nt lägga upp bilder på din hund o beskriva den ras kön namn o allt sånt vad du gör me den när du ska hem t någon vad du gör me den när du ska ut o festa o när du går till skolan o sånt?
ps. din blogg äger!!!


svar: det är en blandras med chihuahua och papiljon.
om jag går på fest eller träffar kompisar brukar jag lämna den hemma, brukar inte ta med den någon stans så ofta det är dom där hemma som får ta hand om den. men jag ska låna ut den till min kompis för hon ska börja på agilyti med den för ska få en ny hund men jag kommer fortf ha kvar den och den kommer bo hos mig. den heter magalie namnet är från spanien för den är född i magaluff.  tack! =)puss.


ända bilden jag har just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0