färgat håret och lekt på buttriks (A)

Såååå idag har det varit en perfect dag,
var på skol möte först där dom delvis berättade att jag hade haft en bra närvoro dom 2senaste veckorna.
min mormor blev grymt stolt över mig så fick 1000:- för att färga håret/utväxten

japp så efter mötet åkte jag in till stan och mötte upp becca därefter följde ett par tighets och ett par hanskar med hem, super söta!! sen var det att hoppa in i frisörsalongen o bleka hår botten mjaooo

vi var också på butriks och kollade haloween dräckter och lekt runt lite;)


så ser håret ut nu då,, HISS/diss?


Detta följde med hem

jag hahaha, jävla svin (A)

becca blev lite för sexig där, hahahhahaha XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0