Får ångest av hur mkt jag ökat med rökandet... GODNATT

hemma nu .
har vart i stan med marre, becca, alex, och melissa.
ja vi var och fikade as usual men sen drog jag hem till marre vi satt ut på ballkongen och pluggade med juce, ships och cigg fan vad avkopplande det är att ta en cigg när man ska plugga..
OKEJ nu räcker det börjar röka mer och mer MÅSTE trappa ner!!
vad e det för mening om jag går på gym om jag ska röka ? elr jo lite mening är det väll men måste värkligen ta tag med det här ...

bilder som jag alltid bjuder på shööökt ;)

på marres ballkong (A) ,  va lite mysiigt sådär. vilket är ert bästa ställe att plugga på?


NU fasen ska de pluggas, ska "föröka" betygen till minst VG!

blev cafe moda idag ist för cofe:/ .. där har vi alex också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0