DET här med att vara ute i skogen... e inte min grej

orientiregien gick skit igentilgen men bra för att vara mig;)
hitta 6 av 8 kontrollen MEN jag kom vilse i skogen fick panik fast som tur var hade jag ewe med mig vi satt oss ner på ett berg? och tog en cigg för att lugna ner nerverna (A)
efter det åkte vi till östermalm och fika och sen så åkte vi till det andra cofe i tc och fika igen hihi ;)

Bilder från idag! jag tycker att man ska ha bilder under nästan alla inlägg annars blir det så operssonligt och tråkigt, men det är min åsikt alla har ju olicka men men i det här fallet har jag nog mer rätt;)


jag
vilse ute i skogen "hur fan ska man hålla kartan då?!!!?!"

jag inne på cofe'

ewe på cofe'
ego bild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0