vilken tycker ni?

Har kollat lite på jackor, först tänkte jag skaffa mig en Canadegoose eller en Bomerang,
men de känns lixom inte så kul för att alla går runt i dom jackorna och man vill hels ha en som inte så många har.
Det börjar ju bli väldigt kallt och sånt nu så måste köpa en snart.

Hittat 3st som jag tyckte väldigt mycket om.
 men vilken ska jag ha det är de som är frågan?!

    

                 NR:1                                           NR:2


                   NR:3                                                                                                    


Kommentarer
Postat av: amar

nr tre!

2010-10-24 @ 16:49:34
Postat av: aa

nr 2

2010-10-24 @ 22:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0