ska jag göra si elr så, hit o dit... hmm?

Ingen är hemma är helt själv..
sitter och tänker för mig själv vad jag ska göra!! hmm vad ska jag nu göra?..
-
Antligen så fixar jag upp mig och testar hallween dräckten och gör en sminkning till så jag vet hur jag ska se ut på halloween. men vad ska jag gör efter det? bio kanske, fika med någon villig? ;) Eller så pluggar jag och tränar på min redovisning, faaast nee tråkigt!! men nödvändigt men det skippar jag nog för idag hehe.
kanske städar min garderob, byter lite kläder med Becca som jag tröttnat på. För det ville hon, hon har ju tröttnat på sina kläder och vill värkligen byta ut lite !

Aja får se hur det blir det är sånt här som stressar upp mig att jag inte vad vad jag vill göra och då gör jag offtas allt på samma gång och då sitter stressen igen. och det går inte att bara gör en sak för min del..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0