min helg kort, kort fattat ;)!

tja i helgen har man bara jobbat haha make my own many;), ja sen har man vart och fikat, festat och shoppat;)

idag var jag i stan fikade på cofe 1again och sen var vi i kungshallarna och åt , har hittat en ny favvo hehe:$.. sen var jag o shoppa och till sist blev det bio,
 någon action i 3D, hahha var helt inne i filmen satt o skrek och gömmde mig bakom stolen o aa hahhaha..
men men bilder från det jag köppt kommer imorrn;)


fredagens fest outfit , stillren;)

från i fredags innan utgång.. har börjat måla ögonbrynen igen, HISS ELR DISS?!

 PAN-
kyckling macka med vitlksås en ny favvo, från kungshallarna . bild från idag

Kommentarer
Postat av: bryan xD

hallå du ska ju vissa vad du har på dig xD haha du vet vad jag menar xD xD xD

2010-10-03 @ 23:14:27
Postat av: ariz

ja jag ska hhahahha om du nu vill de XD

2010-10-04 @ 08:52:14
URL: http://arizbjornstrale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0