måste skriva av mig..

sitter här och tänker lite bara så där..
nu är det dags för mig att hitta en kille och att det blir något säriös. visst är det kul att vara singel är man fri och allt men ände jag har tröttnat på de..
men de e ju inte så lätt att hitta en kille man gillar, iaf inte för jag är fan för kräsen..
jag menar de rammlar ju inte snygga och snälla killar ner från himlan direkt, isf hade jag ju inte vart singel nu.
jag menar man måste ju hitta en  som faller en i smaken och det har jag inte lätt för mig, de lär ju ta år...
och om man nu stötter på en i stan en som ögat faller lite extra för är de ju inte alltid så lätt att gå  fram och bara
- hej kan jag få ditt nummer du var skit snygg... Ne riktigt så går de inte till..
men men nån dag hoppar väll "han" fram, men när o var o hur och vrf?!

ja de e mycket man undrar igentligen känns det lite läskigt att man inte har en arning om sin framtid,
spännande men läskigt. jag tror magkänslan har något men din framtid att göra. liksom ödet på sett o viss..
du kanske bestämmer dig för att ta en annan vär hem för att din magkänssla säger de, och på den vägen ham kanske du träffar på din frammtida kille elr någon som frågar dig om du vill bli modell elr kanske bara en gammal kompis men de jag vill säga är att din framtid/liv kan förändras bara så där. både posetivt oh negativt men vi får hålla på  det posetiva alternativet!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0