Lååång kö till buttericks!!!!!!

OMG det var fan över 50meters kö in till buttericks , ja man fick ställa sig i kö för att komma in-.-
annars hade det blivit överfullt..
först köpte jag ett rosa/vitt BUNNY-SETT sen betala jag o gick. Men då kom jag på att jag glömt att köpa mina       nät-strumpbyxor och fick ställa mig i den äckliga kön igen -.-!

Aja jag är iaf nöjd med min fräck! var skit när på att köpa en sån här BABY-GIRL dräck ja en sån som jockeboii har fast en rosa dåra haha!
ångrar fan lita att jag inte kpte den ska nog köpa en sån imorrn elr ngt!
Det är ju smart det är ju fan som en sån där "onepice" (ingnorera stavning) man kan ju sitta hemma och mysa i den. Ser ju fan skön ut ! BTW kostar den BARA 200:- och det är skit billigt tycker jag iaf!

EXAKT ett sånt bunny-sett köppte jag! AWESUME
vad tycker ni??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0