känslorna flyger runt..

åhh måste bara skriva av mig!!
vad är kärlek jag har aldrig vart riktigt kär i någon jag har vart tillsammans med!.
varför väljer jag alltid fel kille hur känns det att vara kär ??.
jag menar mitt längsta är 3månader men jag ville bara bort från honom när han ringde fick jag ångest för jag orkade inte parata med han.

nu har jag inte haft en kille på över ett halv år. Men jag vill ju vara säker på vem jag väljer och man kan ju inte bara ta vem fan som helst .
Är nog lite för petig av mig men det är de man ska vara tycker jag , jag menar det ska ju kännas rätt och dessutom...

Ni som säger att ni inte går på utsidan alls är BULLSHIT!!! om du inte känner en persson tänker du ju inte åhh han är ful men kanske fin insida han ska jag ha... NO WAY

insidan ger utsidan en chans
och om jag ska vara ärlig är utsidan lika viktig som insidan!


 i got this feeling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0