jävla knas dag igår . / polis som gör grova fel!

hahahhaha jag e så jävla less på SVERIGE!!!
hör upp nu alla tycker ni det här är rätt!???
såhär jag och en kompis satt oss vid en trasig busskur och väntade på bussen mot Gullmars.
sen kommer polisen, och börjar anklaga oss för vi tagit sönder busskuren.
min kompis fick gå bara för att hon hade ett legg på sig, visst är jag glad att hon fick gå men orättvist behandlat!!
medan jag fick följa med till polis-stationen och där satt dom och anklagade mig för att jag hade rökt på eller tagit narkotika, sedan fick jag ta ett narkotikatest och som jag sa till dom var det NEGATIVT , jag håller inte på med sånt där skit!! så där blev dom lite ägda..
sen börjar dom rota i min väska dom har ingen rättighet ska jag börja rota i deras saker?!
jag tycker polisen ska sluta lägga ner tid på att anklaga oskyldiga folk för att ha tagit sönder en busskur eller ens lägga så mycket tid på små saker ist tycker jag dom ska vara uppmärksamma med alla mord och våldtäkter.
om dom hade varit lite mer  *host* MYCKET mer uppmärksamma skulle morden och våldtäkterna minskas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0