Hösten mode - ny sesong, nya kläder, nytt mode!

nu kommer hösten och här kommer det lite tips från mig vad jag tycker är snyggt!
det är ju alltid kul med nya sesonger då kommer det ut massa nya kläder i butikerna sen kan man ju ta fram sina gamla kläder!!

vad passar in till hösten?
- jag tycker det är finnt med stickat! kanske ett par stickade tighets, kofta, tröja, eller en stor mysig halsduk!
skjurtor i varama färger är ochså sjukt snyggt !,
 Antligen så har man en rutig skjurta med en matchande klocka då blir det ett varmt intryck.
Eller kör man på en vanlig ströja med kanske nån voland vid armen och piffar upp den med ett stort hrligt halsband och massa armband och kanske ett par skyssta benvärmare.

Något som jag tror kommer bli väldigt populärt är sockor sånna här stora stickade socker myspys!
sen får vi inte glömma skinnhandskar det är upper snyggt!

        

   

     


   
                 päls är alltid snyggt!!                                                                        skit snygg outfit!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0