halloween dräkter- vilken ska jag ha??

snart är det ju HALLOWEEN!
ska ni klä ut er? jag tycker absolut man ska göra det.
det är ju bara en gång om året och vrf inte passa på?
jag menar om man hade gått så lättkläd  i vanliga fall, som dom flesta dräkterna är så skulle man anses som en hora.
men nu har man ju chansen att freeka ut totalt utan att någon bryr sig. det är ju halloween alla går klädda så;) dessutom tycker jag själv det är skit kul att se andra hur dom har klätt sig och speiellt killar som har sina fula masker på sig och springer runt och jagar folk hahah!XD

Jag hade tänkt ha någon av dessa dräckter fast kanske inte exakt lika danna.
vilken tycker ni jag borde ha? skulle vara jätte snällt med hjälp (A)


          

              1. Djävulen?                          2.  Bunny?

                  

               3. Ängel                                     4. sjuksköterskan

Kommentarer
Postat av: Anonym

4 LÄTT! Fett hot ju ;D;D

2010-10-20 @ 20:25:51
Postat av: dENKAN

Bunny elr Ängel, helt klart

2010-10-21 @ 19:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0