gummi-sövlar en ny trend?

Nu börjar det plötsligt vara väldigt inne att bära GUMMI-STÖVLAR fast det inte regnar.
Själv tycker jag ätt det är jäckligt snyggt! och väldig användbart och passande nu när hösten värkligen är igång.

Jag menar dom är väldigt hållbara och stabilla, sen kan det ju vara rätt fuktist/blött ute nu.
och vem vill gå med blöta fötter?, nej inte jag så då passar det väl aldeles utmärkt!
PLU SATT DOM ÄR DÖ-SNYGGA!


Dom här ur-snygga stövlarna från (HUNTER) måste jag bara ha!!!


Sen har vi ju dom här supersöta rosa stövlarna från (VIKING)

awesume med gummistövlar eller hur? dom här 2är nog 2av mina favoriter!!


Kommentarer
Postat av: -

lär dig stava förfan !

2010-10-18 @ 17:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0