fikat.. och btw fick VG i kemin

tja hemma nu.
blev en fika på ötermalm också med rebecca, kommer ni ihåg cofe jag jag alltid brukar dra till?!, ja jag är helt fast i det sär stället asso, "it's driving me grazy!" hehe..
btw. fick VG på mitt kemi-prov fan vad stolt jag är!;) så nu ska jag få en liten belöning för det;)..
vad kan det vara ???...  Jo, jag ska sy in nytt löshår;) även om mitt hår börjar bli rätt så långt nu ;P..
Men har det mest för att de ska se fylligare och tjockare ut! yeeaaahh!
bild tagen idag från cafet;).. o btw hahha e de jag som är efterbliven?!! men ( LM svarta ) finns nu!!
skit goda och kosta bara 1spenn mer än dom vanliga hehe:$. men jag måste sluta börjar få ingest tankar.. till nyår heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0