det här med stress..

BTW igår blev det besöks-rekord fortsätt så här nu;)

ska iväg till skolan snart , började igentligen 08:15 men jag har haft så himla ont i magen så bestämmde mig för att det det lite lungs nu på morgonen så jag inte stressar.
Stress är en sak jag tror många ungdommar lider av upplever det säker flera gånger om dan.
jag är stressad hela tiden
även om jag bara sitter hemma och chillar , för då blir jag stressad av att jag inte gör något och vad jag ska göra.

Ärligt talat vad hjälper mot stress?.
säg inte koppla av/vila för det gör ju skaen bara värre då tycker man att man sitter och inte gör något..

Rösta gärna på vilken halloween dräkt jag ska ha inlegget innan;)

Kommentarer
Postat av: Amar

Det hjälps av att sluta planera in så mkt som att bara boka in att man ska träffa en kompis o inte 20 samma dag. Sen planera in att du plugar typ en timme varje dag hemma på kvällen!!!! hjälper mig xd

2010-10-21 @ 19:41:12
Postat av: ariz

hahha tack amar!!

vi måste ses ngn dag BTW<3

2010-10-21 @ 20:03:47
URL: http://arizbjornstrale.blogg.se/
Postat av: ari

tack amar!

BTW vi måste ses ngn dag<3

2010-10-21 @ 20:04:35
URL: http://arizbjornstrale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0