skräck natten!

Igår natt när jag skulle sova hände det hemska!
jag gick och la mig vid hal 12 allt verkade vanligt. Men sen börjar jag höra gnisslande ljud ni vet om man drar en krita mot en tavla.
Dessutom lät det väldigt högt och då menar jag högt!. Sen började höras ett annat ljud som ett buller och så bankade det på fönstret, fattar inte hur de kunnde det för jag sov på övervåningen!
Aja jag var vaken hela natten, men lyckades somna i 1timme vid halv 6 men sen vakna jag upp igen halv 7.
kunde värkligen inte sova.
Låg och kall svettades och grät en gång! och hörde ljudet konstant!

Ja vad var det nu som skrämmde mig?
på morgonen idag då behövde inte jag gå till skolan eftersom jag inte sovit något och var helt slut!
men sen tog vi reda på vad ljudet kom från.. då var det granen utanför fönstret som slagit emot fönsterkanten eftersom det blåste så mkt igrå.. -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0