patetiskt att ta bilder från andra och annse sig själv..

Dålig uppdatering sry..
Men btw ibland älskar jag bara min mormor, igår köpte hon kläder, underkläder och världens snyggaste jacka till mig TACK! LOVE IT!!!
Den är svat, glansig med ett midjeskärp och päls på luvan (äkta) från choklate!

Sen idag för ett litet tag sen fick jag ett mejl av någon tjej där hon berätta att någon Johanna Ek har tagit en bild av mig och taggat sig själv i sitt album! ÅHHH PATETISKA snorunge!
bara för hon säkert är smäll fet som en gris och ser ut som ett anus i fejjan, sry för orden men e så sur!!!
Tjejen är en stor BLUFFF

Här är bilden hon tog och ansåg sig vara mig... idoitttt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0