konstiga människor finns ju :(..

Idag när jag satt på tuben på väg in till stan för att möta becca, så sätter sig ett mogolid breved mig och börjar göra konstiga ljud och tar på sig själv. Sen flyttar han sig närmare mig och glor som jag vet inte vad!!
Blev så rädd så jag bytte vagn, fånigt men han var fan läskig. USSSHHHH

 Sen nyss när jag satt på tuben på väg hem så satt det en gammal gubbe och sjöng för sig själv.
Helt plötsligt började han prata med sin hörlur och dansa med den hahhaha , men det var ifs kul !

Aja var iaf på bio och såg psalm 21 helt okej halft läskig bara mera äcklig men men det var ju premiär så hade tur och fick dom sista platserna mohahahha!! :D to smile bitch!



Gammal bild på becca och mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0