Gårdagen, chill!

Tja vakna nyss. Vad ska man hitta på idag då?,  tjaaaaaaa jag vet inte kanske bio eller dra på något chill/fest, men jag ska iaf träffa rebecca. Hon har ju kommit hem från Riga nu den busungen haha;).

Men min dag igår var rätt najs jag mötte Ida i bromma, sen åkte vi till alvik för att äta och där träffa vi på matte och hans kompis som ochså skullle äta.
Sen gjorde vi sällis med dom till Gullmars och matte flumma som fan på tvären och höll på att kisa på sig HAHA ;P

Efter det drog vi ham till ida där vi va ett 10tal typ helt OK faktiskt!
SÅ såg min dag ut igår och sen får vi se hur denna dag blir :)!




Gammal bild men i dont give a fuck! (Y)

Kommentarer
Postat av: Dana

hur lång är du?

2010-11-05 @ 13:36:55
Postat av: ariz

161 kort men aja :P

2010-11-05 @ 22:13:42
URL: http://arizbjornstrale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0