det var dig jag ville ha, DÅ! ..

åh måste bara skriva av mig...
allt började med att jag verkligen inte såg ngt hos dig! du kämpade som en galning efter 2gången vi sågs så börja du skriva massa lååånga sms, som var otroligt gulliga men jag blev mest äcklad och raderade dom..

Efter tiden började jag på ngt sett fatta tycke om dig mer och mer. den dagen du blev lite intressant kom du med keps tyckte du var otroligt söt den dagen..
Du fortsatte kriga och jag var väll fortfarande inte säker men det fanns ändå ngt där innom mig som intresserade mig.. Du var så speciell och leendet ditt, ja de glömmer jag aldrig hahha fan du var så sjuk i huvudetXD.
första kyssen var utanför mig, då tyckte jag inte det var ngt speciellt brydde mig knappt..
Allt efter tyckte jag mer och mer om dig men jag var aldrig säker på att du var rätt..

Tillslut var det förkent och det var då jag visste vad du betydde när jag förlorat dig..
varje gång jag hör låten "love the way you lie" tänker jag på dig eftersom aa..

men suck on that bitch skulle ändå aldrig ta tbx dig om jag hade chansen killar kommer o går
var bara tvungen att få ut lite gammalt så jag kan ta in nytt;)


Kommentarer
Postat av: rebecca beccis tingvall

hahahahahhaha kim och sebbe ahahahha ariz det var tidr det, miss that! _:)

2010-12-07 @ 20:58:56
URL: http://rebeccatingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0