Bio och nattgibba, med massa onyttigheter(a)!

tja nu är jag hemma från bion med rebecca, vi sår "paramormal activity 2" igga stavning.
Iaf den  var as läskig börja nästan gråta fan okej ska inte överdriva men jag blev fett nojig .. BUHUU
Hmm värd att se iaf, om man sett 1an måste man fan se 2an !
Men vet ni om de är beserat på värklghet alla säger ju olicka!?????

Btw nu sitter jag hemma hos Beccas mormor och nattgibbar / bloggar som hon också gör.    
Myspys! att sitta och blogg, fota, tjocka sig med chips, godis och energydricka.
plus att man har en slav (Becca) som fixar en ny blogg hedder till mig mohahah^^                            

      

Ungefär så här kul har vi!!!! haha (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0