Argumen, lite kul ändå;)

shit god morgon känner mig rätt pigg nu.
Blir en härlig outfit med koftan jag köpte igår och osminkad hehe, vafan jag ska ju bara till skolan;P
kanske jag ska skita i fysiken och dega mig hemma ett tag till? kan ju ändå inget i fysik..

Nu tänker ni säkert såhär, "klart att du inte kan ngt när du inte är där, gå dit så kanske du lär dig."

mitt argument till det är: jag har vart där nästan alla lektionen och fattar inte ett pis vår lärare förklarar som om han tror vi skulle kunna läsa hans tankar, när jag e där blir det ändå och sitta ner och stirra ner på mobilen och det kan man lika järna göra hemma! ÄGD;)


Jag gillar att MOT argumentera! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0