äckel som kollar porr på jobbet...

omg måste bara säga att idag när jag och Alex var på väg till gymmet så går vi förbi en liten tobaksaffär.
jag kollar in genom fönstret inte vet jag vrf ville se vad dom hade..,
Där man ser en äcklig turk gubben i kasan som sitter vid datan och vet ni vad han gör!???
han sitter och porrsurfar fy fan vilket äckel.

Då går jag in till affären men alex står kvar vid fönstret och ser att han snabbt byter till kortleks-spel när jag kommer in...

2timmar senare när vi kommer tillbacks från gymmet kollar vi genom fönstret och han sitter fortf och porrsurfar.
Alex och jag går in sedan säger
Alex -
är det skönt att kolla på porr?
gubben- va... hallå vadå va???  (IDIOT)

sånt tycker jag man kan göra hemma .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0