dra mot NRJ snart ;)

nu ska jag på NRJ möta upp massa folk osv, härligt att vara på grönan mer mot kvällen när mörkter börjar lägga sig. lyssna på lite live musik, åka några karuseller,äta någon stans , dansa och bara umgås med vännerna, låter som en mysik och helt okej torsdag för mig ;)
 
jag presis just nu tog på mig en varmare kofta som även e lite små sexig hehe;$
                       vad va snyggast?

                                                                                               svartvit eller färg (hmmm) kanske både (A) ;)
                                                                                                                   vad tycker ni?=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0